29. tammikuuta 2016

Enkelit lentää sun uniin

Heissan! 

Olisi sitten tammikuun viimeinen perjantai käsillä. 

Ilolla ja valolla lähetän sen matkaan ja vilkutan peräänsä. 
Kiitän sydämestäni koko tammikuuta, joka avasi vuoden 2016 raikkaana eteemme,
täynnä uusia mahdollisuuksia ja seikkailuja. 
Tammikuu oli oikein talvinen ja voimakas, ainakin täällä meillä oli melkoiset pakkaslukemat. Nyt ne on toki jo tasoittuneet, kävipä lämpötila nollassa tällä viikolla. 

Täynnä kutkuttavaa odotusta ja luottamusta toivotan helmikuun tervetulleeksi. 
Ajattelen sen ihanan valkoiseksi, täydelliseksi helmeksi, joka heijastaa kevätauringon valoa sydämiin. 


Enkelimäisiä tähtiä on täällä syntynyt viime aikoina. 


On jotenkin jännä huomata, miten noista enkeleistä löytyy tuttuja piirteitä. 
Lähes jokaisesta tulee joku tuttu ihminen mieleen. 


Kuustos Mikko sen taisi laulaa, että "enkelit lentää sun uniin
ja tekee sinusta kauniin". 


Jokainen meistä on kaunis. 


Muistathan sinä sanoa itsellesi aina aika ajoin, että olet kaunis? 
Etkö? 
Otetaanko tästä helmihaaste? 
JOO


Joka aamu sanot itsellesi peilin edessä:
Minä olen kaunis.
Minä olen ihana.
Minä olen kertakaikkisen hyvä tyyppi. 

Ensimmäisinä päivinä se voi tuntua vähän hassulta, jos et ole harrastanut tätä aiemmin. 
Jatka silti sinnikkäästi. Vaikka et uskoisi siihen, vaikka se tuntuisi hullulta. 
Olen varma, että kuun lopussa alat uskoa siihen jo itsekin. 

Ihanaa viikonloppua! 

- Taina 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Meistä olisi hirmuisen mukavaista, jos muutaman sanasen viitsisit jättää merkiksi käynnistäsi! :)